سفارش گویندگی و دوبله تیزر نریشن تلفن گویا🎙️

سفارش گویندگی و دوبله تیزر تبلیغاتی نریشن تلفن گویا پادکست کتاب صوتی دکلمه فن بیان گوینده و مجری زن رادیو و تلویزیون

گویندگی و دوبله تیزر نریشن تلفن گویا

سفارش گویندگی و دوبله تیزر نریشن تلفن گویا🎙️

سفارش گویندگی و دوبله تیزر تبلیغاتی نریشن تلفن گویا پادکست کتاب صوتی دکلمه فن بیان گوینده و مجری زن رادیو و تلویزیون

سفارش گویندگی و دوبله تیزر نریشن تلفن گویا🎙️

سفارش گویندگی و دوبله تیزر تبلیغاتی نریشن تلفن گویا پادکست کتاب صوتی دکلمه فن بیان گوینده و مجری زن رادیو و تلویزیون
لطفا جهت سفارش در واتسپ به این شماره پیام دهید:
09375484327

بایگانی

مدیریت لحن و صدا

مائده قنبری | سه شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۸:۳۲ ب.ظ

مدیریت لحن و صدا

 

بیش از حد بلند صحبت کردن و یا بالعکس بیش از حد آهسته حرف زدن، هر یک می‌تواند موجب شود که مخاطب از صحبت های شما خسته و دلزده شود. بنابراین دقت کنید که باید این موارد را به صورت کاملاً درست و حرفه‌ای رعایت کنید. لازم نیست بسیار بلند صحبت کنید و یا آنقدر آهسته حرف بزنید که مخاطبتان متوجه نیمی از حرف‌های شما نشود. حد اعتدال را رعایت کنید تا بتوانید بهترین صحبت ها را ارائه دهید.

 

چگونه لحن و صدای خود را مدیریت کنیم؟

 

هر کجا که لازم است برای تاکید یا برای جلب توجه صدای خود را کمی بالا ببرید و در هر جا که لازم است لحن متناسب با صحبت های تان را داشته باشید. اگر نیاز است با هیجان صحبت کنید و اگر نیاز است آهسته صحبت کنید. این شما هستید که تعیین می‌کنید مخاطب تا چه اندازه به سخنرانی شما توجه داشته باشد.

 

 

مائده قنبری

گویندگی و دوبله

09375484327

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی